Najčastejšie otázky

Všetky informácie nájdete tu

 

Potrebujete poradiť s niečím zložitejším? Využite okienko vpravo dole.
Sme vám k dispozícii kazdý všedný deň od 8 do 15 hod.

Tel.: +420 553 038 726
Email: info@nejlevnejsikoralky.sk

Najčastejšie otázky a odpovede

 

Môžem vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu?

 

Ako môžem tovar reklamovať?

 

Kam mám vložiť zľavový kód na získanie zľavy?

    • zľavový kód prosím vložte po skompletizovaní vášho nákupu do nákupného košíka v 1. kroku vytvorení objednávky (1. Nákupný košík)
    • poľa pre zľavový kód sa nachádza vľavo
    • po vpísanie kódu kliknite na tlačidlo "Pridať"

 

Môžem získať zľavu na nákup?

    • áno môžete, pretože pravidelne organizujeme zľavové akcie a súťaže
    • navyše odmeňujeme stálych zákazníkov vernostným programom
    • ak chcete objednávať pravidelne vo väčšom množstve a ste firemný zákazník, môžete využiť náš veľkoobchod

 

Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?

    • áno môžete na všetkých pobočkách spoločnosti Zásilkovna

 

Je poštovné a balné nad určitú sumu zadarmo?

    • áno, čím drahší objednávku máte, tým viac na poštovné prispievame
    • nad 60 Euro máte poštovné zadarmo
    • viac informácií o poštovnom nájdete tu

 

Aká je dodacia doba?

    • túto odpoveď je potreba rozviezť a preto sme si pre vás pripravili krátky článok, ktorý naleznete níže

 

Ako zistím správnu veľkosť náramku? Koľko potrebujem korálikov na vytvorenie určitého náramku?

    • najprv si zmerajte zápästie krajčírskym metrom
    • potom číslo (u nás to bude napr. 25 cm) vydelíte veľkostí korálkov (my budeme chcieť náramok z 8 mm korálok = teda 0,8 cm)
    • výsledok je 25: 0,8 = 31,25 korálkov (zaokrúhlime na 32, aby náramok nezavliekol)

 

Majú silikónové korálky certifikáty?

 

Kedy dorazí môj balík?

  • Máte zaplatené?  V prípade dobierky či platbe kartou a platieb skrze platobnú bránu GoPay odosielame balíčky ihneď. V prípade platby prevodom až po prijatí platby.
  • Objednali ste si popoludní, v piatok či cez víkend? Balíček bude odoslaný až počas nasledujúceho pracovného dňa.
  • Balíček vám už mal doraziť?  Počkajte ešte jeden deň, kuriér možno prišiel skôr, čím je možné doručenie o deň neskôr.
  • Už je to 2 a viac dní, čo ste mali mať balíček doma? Kontaktujte nás na emailu info@nejlevnejsikoralky.sk  alebo na telefóne +420 553 038 726.
  • Kde nájdem kód sledovania zásielky?  Kód sledovania novo zasielame aj v emailu pri expedícii objednávky. Ďalej ho môžete nájsť v informačnej SMS od dopravcu.
Informácie o našich dopravcoch

 

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove

 

 

Video_Sound_Images_GLS_Logo_Negative_200x150px-35696_IMG_200x150